Wszystkie problemy w MerlinX można zgłaszać: e-mailem, telefonicznie (ewentualnie przez nasze social media: Facebook lub Messenger). Najważniejsze jest aby przy każdym zgłoszeniu podać numer Agentury, Nr Sesji oraz godzinę wystąpienia problemu. Może być też screen całego ekranu. Numer sesji znajdziemy w prawym górny rogu (screen). Po kliknięciu w nr sesji skopiuje się on do schowka, więc można go łatwo wkleić do przesyłanej do nas wiadomości. Skopiowany zawiera też godzinę i link do systemu, przykład poniżej
2022-07-19 13:47:53
TrackId: WT3KTSM
Url: https://b2b.merlinx.eu/trip/search/?sf=eNrjYpBg1GIwYrDiMjIwMtI1MNc1tHSCs43MAhiiGBmSGBmymDiYKhg6GBkmMDLMYmRYxciwiZFhByPDIUZGhh-MDB1MDBOYGGYwMSxgYlzBxLCJiZWDQWCC3w0mhhdMDJ-YGBkApVkT4A
Numer agentury potrzebujemy, aby szybko rozpoznać ustawienia agencyjne, konfiguracje touroperatorów, itd.
Nr sesji (track, session ID) potrzebujemy żeby sprawdzić dokładnie cały przebieg problemu. Na tym numerze zapisują się wszystkie operacje jakie wykonują się w systemie od momentu zalogowania do momentu wylogowania się użytkownika (dlatego tak ważne jest podanie w miarę dokładnej godziny wystąpienia zdarzenia). Przy nowym logowaniu wygeneruje się nowy numer sesji.
Wasze zgłoszenia staramy się jak najszybciej z analizować, niemniej jednak często jest tak że zgłoszenie musimy przekazać dalej do naszego działu IT,programistów lub do operatorów i nie jesteśmy w stanie szybko odpowiedzieć.
Przy zgłoszeniach przez Facebook, prosimy pamiętać o ochronie danych osobowych, ochronie waszych haseł itd. W związku z powyższym, wszystkie drażliwe screeny, zgłoszenia, które zawierają dane osobowe lub wasze dane do loginów lub hasła prosimy najlepiej zgłaszać do nas e-mailem.