Drodzy Agenci,
Obok modułów “Omnibus” oraz “Historia ceny” wdrożyliśmy statystykę importów. Dzięki tej funkcji chcemy pokazać całą historię importów touroperatora z danego dnia.
Często otrzymujemy zgłoszenia, że MerlinX nie pobiera oferty na czas, przez co są niedostępne i mają błędne ceny. W takich przypadkach odsyłamy do Operatora, a Organizator do nas. Dlatego też “Historia ceny” wraz ze “Statystyką importów” demonstruje pełny proces przetworzenia oferty, a co za tym idzie cały proces aktualizacji ceny.
Stawiamy tym samym na transparentność i w przejrzysty sposób monitorujemy ceny w systemie MerlinX.
Gdzie można znaleźć statystykę importów?
Po wybraniu “Historia ceny”, należy wejśc w TABELA, a następnie po lewej stronie zostanie wyświetlona “Statystyka importów”.
Gdy sprawdzamy ofertę, gdzie cena uległa zmianie, a przed Państwa odpytaniem nie było od kilku godzin nowego importu, oznacza to, że Touroperator nie zdążył dostarczyć nowej ceny. Często też widzimy, że ta nowa cena jest generowana dopiero następnego dnia.
Na co przede wszystkim zwrócić uwagę w statystyce importów?
Wdrażając tego typu moduły chcemy Państwu zaprezentować jak często jest odświeżana oferta, jak często jest aktualizowana cena i ile ofert jest do przetworzenia. Mamy nadzieję, że tego typu rozwiązanie również zmobilizuje Operatorów do głębszej analizy czy zbyt częste zmiany ceny rzeczywiście są tak bardzo potrzebne.
Wasz MerlinX Team