Omnibus

Drodzy Agenci! Nawiązując do nowego prawa dotyczącego prezentacji promocji cenowych przygotowaliśmy narzędzie, które umożliwi Wam oferowanie przecenionych wyjazdów z wykorzystaniem przekreślonej lub promocyjnej ceny.

MERLINX

Każda oferta będzie miała możliwość podglądu, jak kształtowała się jej cena w ostatnim miesiącu. Dzięki temu będzie można porównać jej obecną cenę z cenami z ostatnich 30 dni. Dodatkowo damy Wam możliwość wywołania wykresu cenowego, w którym porównacie nie tylko aktualne, ale jednocześnie przeszłe ceny. Umożliwi to głębsze rozeznanie, co do atrakcyjności danej oferty.  Naszym zdaniem jest to bardzo nowatorskie rozwiązanie.

MDSWS dla OTA i Stron Internetowych 

Przygotowaliśmy również analogiczne rozwiązanie dla OTA i wszystkich naszych klientów produktu MDSWS . 

W wersji V4 i V5 w każdej odpowiedzi, którą nasz system zwróci ze szczegółami ofert będzie zawarta najniższa cenę z ostatnich 30 dni. 

Dodatkowo będzie możliwość odpytania o szczegółową historię cenową danej oferty, dzięki której będzie możliwe zaprezentowanie własnego wykresu cenowego.

Obydwa produkty będą zawierały dane tylko aktualnych ofert. Nie będziemy archiwizować cen ofert już niedostępnych. Planowany czas wdrożenia u pierwszych klientów – marzec 2023. 

Dopóki nie zostaną wdrożone zmiany po naszej stronie zalecamy aby:   

  • na Państwa stronach internetowych wyłączyć przekreślenie cen, 
  • na portalach nie korzystać ze zwrotów: Promocja, Last Minute, Obniżka itp. – jeżeli nie znają Państwo historii cen, 
  • na stronie nie sugerować, że oferta jest promocyjną i ma najlepszą cenę, 
  • podczas generacji Ofertówek z MerlinX polecamy wstrzymać się z dodawaniem sloganów, które mogą kojarzyć się z promocyjną ceną, 
  • na chwilę obecną również odradzamy w Ofertówkach korzystania ze stempelków lub ikonek typu ”Last minute”, “Hit cenowy” czy “Oferta specjalna”, 
  • sugerujemy również, aby Państwo nie obracali do swoich klientów monitorów z systemem rezerwacyjnym