MerlinX 14 lat na polskim rynku,
ponad 150 touroperatorów.
Polski  Italiano  Român  Lietuvos
Dostawcy usług  |  O nas   |  Kontakt  |  Język:
Logowanie:

System rezerwacyjny MerlinX

 
Ogólnie Konfiguracja Koszyk IBE Link Hotele Przeloty Ubezpieczenia Parkingi Transfery
Statystki Zadania Newsletter FAQ Dokumentacja Zamów Ceny
 

Liveroom − inteligentne narzędzie do prezentacji ofert na linii agent-telefon-klient.

  • praca w czasie rzeczywistym
  • duże ułatwienie kontaktu z klientem
  • interaktywna forma komunikacji
  • automatyczne odświeżanie po dodaniu lub usunięciu ofert przez agenta
  • możliwość dowolnego komponowania ofert: przeloty, hotele, transfery, ubezpieczenia
  • łatwa obsługa i przejrzysty układ prezentacji
  • działanie oparte na technologii RWD

NOWOŚĆ! LiveRoom - szybsza sprzedaż i łatwa komunikacja!

 


Witam Pani Asiu,
znalazłam dla Pani super atrakcyjną ofertę do Tajlandii.
Chciałaby Pani obejrzeć ją teraz?



Witam Pani Marto,
w tej chwili? Oczywiście, ale mam przy sobie tylko smartfona...


Nic nie szkodzi. Prezentację mogę zrobić na każdym urządzeniu mobilnym. Na smartfonie, czy tablecie. To bez znaczenia.

Skoro używa Pani właśnie smartfona, proponuję włączyć głośnik lub skorzystać z zestawu słuchawkowego.


Super, ale jak to działa?


Dzięki modułowi LiveRoom zaprezentuję Pani wszystkie oferty w czasie rzeczywistym. Ja będę zmieniała oferty zgodnie z Pani oczekiwaniami i dodawała na przykład inny hotel, transfer z lotniska lub korzystniejsze połączenie lotnicze, a Pani będzie "na żywo" wszystko obserwowała na ekranie swojego smartfona, tebleta czy domowego komputera. W zależności co ma Pani akurat pod ręką.


Świetnie, co mam więc teraz zrobić?


Proszę wejść na mój portal Vacations CMS, czyli stronę internetową biura podróży, przewinąć do samego dołu i kliknąć przycisk "LiveRoom".



Na ekranie pojawi się numer, który proszę mi podać.


Ok.
Mam – 416 – mój numer do LiveRooma.



W porządku, teraz na ekranie smartfona proszę przejrzeć moje propozycje.


Widzę,
ale zmienił mi się termin urlopu na tydzień później...




Już szukam... Proszę spojrzeć na ekran.
Ma Pani do wyboru trzy hotele położone w podobnej lokalizacji, w bliskiej odległości od plaży i w podobnej cenie. Mam jeszcze inne propozycje. Jedna jest w tym samym miejscu i terminie, ale hotel różni się kategorią i ceną. Pani pasuje któreś z tych rozwiązań?


W sumie tak,
ale wolałabym coś bardziej, no wie Pani, ekstra...,
z widokiem na morze.


Chwileczkę...,
już jest, proszę zerknąć teraz na ofertę numer pięć.
Hotel ma "pięć gwiazdek", wyższy standard, All Inclusive, a kosztuje jedynie 100 zł więcej.


Idealnie.
Ta cena mieści się w moim budżecie.


Proszę bardzo.
To jest nasza oferta promocyjna, będzie Pani zadowolona.


Wyśmienicie. Świetna cena i wszystkie udogodnienia też w porządku.
Proszę klepnąć rezerwację...


Pani dane mam już w mailu, więc rezerwację robimy już teraz online.


Tak szybko? Jestem pod wrażeniem...!
 

Obsługa systemu po stronie Agenta

Informacja techniczna dla Agenta − jak przygotować i pokazać oferty klientowi?


1. Dodaj oferty do koszyka (wiecej informacji o koszyku znajdziesz w poprzedniej zakładce)
2. Przejdź do zarządzania koszykiem
3. Wybierz przycisk LIVEROOM znajdujący się pod ofertami w koszyku
4. W oknie które się pojawi podaj numer podany telefonicznie przez klienta.
5. Po połączeniu z Klientem na górze koszyka pojawi się stosowna informacja. Od tej pory Klient widzi na swoim ekranie oferty znajdujące się w Twoim koszyku.
Jesteś tutaj: Strona główna > System rezerwacyjny MerlinX > LiveRoom
wstaw na FB