MerlinX 14 lat na polskim rynku,
ponad 150 touroperatorów.
Polski  Italiano  Român  Lietuvos
Dostawcy usług  |  O nas   |  Kontakt  |  Język:
Logowanie:

Support

 
Dokumenty Instrukcje obsługi / pliki Prezentacje Szkolenia Webinaria
Bezpłatny serwis naszych produktów prowadzimy od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 18:00.

AKTUALIZACJE produktów MerlinX − sprawdź status (hasło dostępne w Dziale HelpDesk): http://merlinx.eu/for-clients/
 
System rezerwacyjny MerlinX

Zalecenia systemowe
:
− przeglądarka internetowa z obsługą javascript i java (dla systemu TUI)
− rozdzielczość 1024x768 lub wyższa
− drukarka
− Internet Explorer lub Firefox w aktualnych wersjach

Drukowanie
Zdecydowana większość problemów z drukowaniem związana jest z blokowaniem wyskakujących okienek (tzw. Pop-up). O ile podczas normalnego przeglądania stron, blokowanie wyskakujących reklam jest dość przydatne, to ustawienie takie uniemożliwia przeprowadzenie wydruku w systemie IRIS, tourop.merlinx.pl itd.
Jak rozwiązać problemy z drukowaniem w systemach rezerwacyjnych?
W powyższym pliku PDF przedstawiono szereg sposobów, które powinny kompleksowo pomóc przy problemach z drukowaniem.
 
Twoje rezerwacje zostały źle rozliczone / pominięte w rozliczeniu?
Wypełnij formularz i wyslij zgłoszenie do naszego Serwisu.

Pozostaw puste:
Twoje biuro podróży / agencja:
Nazwa: * Numer Agencji: *
Reklamowana rezerwacja:
Numer rezerwacji: * Touroperator: *
Uwagi:
Jesteś tutaj: Strona główna > Support
wstaw na FB