MerlinX 14 lat na polskim rynku,
ponad 150 touroperatorów.
Polski  Italiano  Român  Lietuvos
Dostawcy usług  |  O nas   |  Kontakt  |  Język:
Logowanie:

Aktualności

 

Seminarium eTravel i MerlinX − raport z Wrocławia − podsumowanie.


Seminaria eTravel i MerlinX zakończyły swoją trasę we wrocławskim Sofitel Old Town. Chcielibyśmy bardzo serdecznie podziękować wszystkim agentom, z którymi mieliśmy przyjemność spotkać się na naszych prezentacjach.

W sumie odwiedziliśmy 7 miast i byliśmy pozytywnie zaskoczeni dużym zainteresowaniem naszymi produktami, szczególnie kilkoma nowinkami technologicznymi zaprezentowanymi przez naszych przedstawicieli.

Największym zainteresowaniem cieszyły się okulary VR oraz Chatbot.

Przypomnijmy:

Okulary VR – czy warto z nich korzystać?

Odpowiedź jest jedna – TAK! Dzięki takim okularom współpracującym z odpowiednim oprogramowaniem i sprzętem można wirtualnie przenieść się w każde miejsce, gdzie istnieje możliwość interaktywnego zwiedzania – do hotelu, na plażę czy w okolicę wybranej atrakcji turystycznej. Specjalnie skonstruowane gogle zamiast tradycyjnych szkieł mają dwa niewielkie ekrany stwarzające iluzję przeniesienia do wirtualnego świata. Spectrum tego wynalazku jest bardzo szerokie i ma mnóstwo zastosowań w naszej branży.

Zalety inteligentnego Chatbota w biurze podróży.

Ten zupełnie nowatorski środek komunikacji z klientem zdecydowanie zrewolucjonizuje rynek turystyczny. Chatbot nie wymaga technicznej ingerencji po stronie klienta, odciąża Call Center oraz telefony biurowe i maile, a także zwiększa wiedzę klienta na temat biura i jego oferty. Wirtualny doradca zaprogramowany jest tak, aby symulować rozmowę z użytkownikiem komputera dzięki językowi programowania VSKML. Jego zadaniem jest prowadzenie rozmowy przy użyciu języka naturalnego lub interfejsu tekstowego. Rozpoznaje zadane pytania i na tej podstawie dopasowuje odpowiedzi ze swojej bazy danych. Potrafi także poprowadzić konwersację w taki sposób, aby dotyczyła działalności biura, usług lub też przedstawianej oferty.

Ponadto Tomasz Berdowski omówił ważne tematy związane z systemem rezerwacyjnym oraz portalem VCMS:
  • RWD Transition,
  • B2B koszyk,
  • Widgety VCMS: Najbliższe plaże, Kierunki zimowe, Opinie klientów, Optymalizacja SEO, Certyfikat SSL, Pogodynka,
  • Wyszukiwarka pozioma VCMS,
  • Nowy widget Autopopup,
  • Wyszukiwarki VCMS: samoloty, hotele, samochody, parkingi, ubezpieczenia Allianz,
  • Dynamiczne pakietowanie.
Jak widać tematów jest naprawdę dużo, a jeśli ktoś chce poprawić działanie swojego biznesu, powinien uczestniczyć w prezentacjach, szkoleniach i webinariach cyklicznie organizowanych przez MerlinX.



Dziękujemy i zapraszamy.
Wasz MerlinX Service Center
 
Data dodania: 21 listopad 2016r.
Jesteś tutaj: Strona główna > Aktualności
wstaw na FB