MerlinX 14 lat na polskim rynku,
ponad 150 touroperatorów.
Polski  Italiano  Român  Lietuvos
Dostawcy usług  |  O nas   |  Kontakt  |  Język:
Logowanie:

Aktualności

 

LiveRoom − innowacyjna odpowiedź na duże wymagania Twoich klientów.


Wielki debiut modułu LiveRoom na platformie Vacations CMS. Prezentujemy konkretne rozwiązanie, dzięki któremu agent w czasie rzeczywistym może klientowi prezentować oferty. Wszystkie propozycje dodawane bądź usuwane odświeżają się samoistnie i mogą być obserwowane przez klienta na ekranie smartfona, tableta i komputera pc.

Użytkownicy IBE często obsługują klientów przez telefon, Skype, GG i inne komunikatory. W czasie rozmowy zdarza się, że chcemy wysłać link do przygotowanej oferty, ale nie wiemy czy klient go kliknie i powróci na stronę www. Dzisiaj możemy przenieść się do specjalnego LiveRoomu, w którym "na żywo" zaprezentujemy klientowi przygotowaną ofertę i będziemy ją mogli modyfikować w trakcie rozmowy. Jest to idealna usługa dopasowana do branży turystycznej.


Jak działa LiveRoom? To proste!


Ze strony klienta

Usługa opiera się na działaniu w czasie rzeczywistym. Klient musi kliknąć na ikonę "LiveRoom" znajdującą się na stronie internetowej agenta. Na ekranie dowolnej mobilki, z której korzysta, pojawi się kod dostępu do LiveRooma. Wystarczy podać ten numer agentowi, aby mógł na bieżąco zmieniać propozycje wyjazdów, dokładać nowe, modyfikować oferty i prezentować je swojemu rozmówcy w przejrzystej formie. Ważne jest, że klient może samodzielnie dokonać rezerwacji wybranej oferty online.

Ze strony agenta

Agent wybiera do porównania dowolne oferty, po czym przechodzi do "Koszyka", w którym może dobrać kolejne usługi: Przelot, Hotel, Transfer, Car, Parking, Ubezpieczenia. Następnie po kliknięciu "Zarządzaj" przechodzi do zakładki "Koszyk". Tam znajduje się przycisk "liveroom", po kliknięciu którego pojawi się okno do interaktywnej komunikacji z klientem. Wystarczy wpisać podany przez klienta trzycyfrowy numer i wysłać klientowi link do spersonalizowanej strony, aktywnej przez pięć tygodni. Klient obserwuje wszystko na bieżąco na ekranie swojego smartfona lub tableta i w każdej chwili może zadawać pytania dotyczące prezentowanych ofert. Usługa jest bezpłatna, ułatwia komunikacją na linii klient-agent i sprzyja zwiększeniu sprzedaży.

Liveroom − inteligentne narzędzie do prezentacji ofert na linii agent-telefon-klient.

  • praca w czasie rzeczywistym
  • duże ułatwienie kontaktu z klientem
  • interaktywna forma komunikacji
  • automatyczne odświeżanie po dodaniu lub usunięciu ofert przez agenta
  • możliwość dowolnego komponowania ofert: przeloty, hotele, transfery, ubezpieczenia
  • łatwa obsługa i przejrzysty układ prezentacji
  • działanie oparte na technologii RWD

LiveRoom − NOWOŚĆ, SZYBSZA SPRZEDAŻ I ŁATWA KOMUNIKACJA.


ZOBACZ: pełen opis nowej funkcji systemu rezerwacyjnego.


Wasz MerlinX Service Center
 
Data dodania: 25 styczeń 2016r.
Jesteś tutaj: Strona główna > Aktualności
wstaw na FB