MerlinX 17 lat na polskim rynku,
ponad 100 touroperatorów.
Polski  Italiano  Român  Lietuvos
Dostawcy usług  |  O nas   |  Kontakt  |  Język:
Logowanie:

Aktualności

 

IV Ogólnopolskie Forum Agentów Biur Podróży − 25 listopad 2015


Tegoroczne spotkanie agentów i wiodących organizatorów turystyki odbyło się w warszawskim biurowcu Adgar Plaza i zgromadziło wielu znamienitych gości. Na jednej z najważniejszych tego typu imprez w kraju nie mogło zabraknąć firmy MerlinX, która jest partnerem wspomagającym organizację forum.

Tym razem reprezentował nas Dawid Berdowski, który swoje wystąpienie poświęcił zagadnieniu "Internet w służbie agentowi" i postarał się odpowiedzieć na pytanie: "Co nowego w social media?".

Odpowiedź na to pytanie nie jest prosta, ponieważ po erze Facebooka firmy szukają nowych środków dotarcia z ofertą do klienta. Potencjalnych klientów agenci powinni szukać w internecie, gdzie rekordy popularności biją Youtube, Facebook, Google, Instagram i Twitter, ale nie tylko. Prześledźmy pokrótce wystąpienie Dawida w oparciu o trendy onlineowe i spróbujmy wspólnie wyciągnąć kilka wniosków.




Czy wiesz że:
  • 44 % Polaków korzysta ze smartfona
  • Niemcy 54 %
  • USA 63 %,
  • Chiny 73 %
  • Osoby które korzystają z urządzeń mobilnych są dłużej online
  • Przeciętnie 195 minut dziennie
A co mówią fakty o kanałach społecznościowych?
  • 10 lajków powie więcej o kliencie niż jego własny kolega w pracy
  • 150 lajków powie więcej o kliencie niż jego rodzice
  • 300 lajków – wiesz o kliencie więcej niż partner życiowy klienta
  • Statystycznie każdy użytkownik Facebooka generuje 227 lajków
A jak do tego ma się starcie dwóch najważniejszych konkurentów, jeśli chodzi o przekazywanie treści reklamowych, dotyczących również Twojego biura podróży?

Facebook vs Google

Google/ Reklama przez AdWords Facebook/ Reklama przez Facebook Ads
  • Siła: wyszukiwanie
  • Użytkownicy Googla "czegoś szukają"
  • Użytkownicy Googla "mają misję znalezienia czegoś"
  • Google nie ma dynamiki społecznej
  • Brak marketingu wirusowego
  • Reklama jest droższa od
  • Facebooka, za to jest wyższa konwersja
  • Siła: świadomość
  • Facebook pokazuje reklamę na podstawie zainteresowania użytkownika
  • Facebook pozwala tobie zdobyć klienta, który ciebie w ogóle nie szukał
  • Użytkownicy Facebooka robią to na co mają ochotę, ale w trakcie oglądania filmiku o młodych kociętach pojawia się twoja reklama
  • Każdy użytkownik Facebooka ma swój własny świat/ własny strumień
  • Reklama jest tańsza w porównaniu do Google, za to jest niższa konwersja

A co z Twoją stroną www?

Jeśli nie masz strony responsywnej, możesz zapomnieć o rozkręceniu biznesu. Dlaczego? Od kwietnia Google ignoruje strony, które nie są responsywne, więc możesz wyrzucić swój portal do kosza.

Chyba że...

Skorzystasz z Vacations CMS − doskonałego narzędzia do online marketingu! Nieraz liczą się minuty, dlatego Twoje biuro podróży musi mieć całkowitą kontrolę oraz szybki dostęp do strony internetowej. To gwarantuje intuicyjny panel VCMS posiadający całkowitą responsywność strony, ale także:
  • przejrzyste opisy
  • zdjęcia dopasowane do każdego rodzaju urządzenia mobilnego
  • wyszczególnione najważniejsze informacje
  • krótki proces ładowania.
Wnioski nasuwają się same! Nam zaufało już ponad 300 biur podróży. Dlaczego warto?
  • nie ponosisz kosztów budowy strony i wszystkich potrzebnych zmian
  • nie musisz inwestować bez gwarancji zysku
  • otrzymasz "gotową stronę", którą w prosty sposób sam będziesz edytował, bez potrzeby opłacania informatyka.
Pamiętaj, że aby VCMS był skuteczny:
  • musisz poważnie zająć się portalami społecznościowymi
  • nie bój się internetu, bo to doskonała szansa na wypromowanie biura podróży
  • reklamuj się na Facebooku
  • bierz udział w darmowych szkoleniach online organizowanych przez MerlinX
  • bądź kreatywny w budowaniu swojego portalu VCMS
  • korzystaj z takich udogodnień jak "LiveRoom", a obsłużysz więcej klientów
  • dostosuj się do ciągle zmieniającego środowiska.

Internet jest dla Ciebie szansą, nie zagrożeniem!

Porównaj sobie ranking najlepszych youtuberów Top 100 YouTubers in Poland by SB Score:
http://socialblade.com/youtube/top/country/pl
zobacz ile zarabiają za każdą emisję...

i zwróć uwagę na przykładowy top kanał Youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCpKgoqUqIrxBV_d0CedES0g

To jest produkcja domowa, stworzona bez zaangażowania profesjonalnych aktorów. Uwierzysz, że zarabia za każdą emisję 400 tys USD?

Czy to nie powinno Cię zachęcić do spróbowania swoich sił w internecie?

Internet daje szansę każdemu, także małym agenturom turystycznym, dlatego nie obawiaj się rozkręcenia biznesu w internecie dzięki portalowi Vacations CMS.

Jak mogliście zauważyć, wiemy o internecie bardzo dużo i działamy w branży turystycznej od wielu lat, dlatego pod tym kątem przygotowaliśmy VCMS. Jest to prosty w obsłudze i konfiguracji produkt, który nie tylko zintegruje stronę internetową biura podróży z portalami społecznościowymi, ale także rozwinie pomysł na efektywny biznes.

Temat social media/portale społecznościowe będziemy rozwijać na naszych piątkowych webinariach, dlatego zaglądajcie na naszą stronę:
http://www.merlinx.pl/support_webinaria.php i http://www.merlinx.pl/index.php


Wasz MerlinX Service Center

 
Data dodania: 27 listopad 2015r.
Jesteś tutaj: Strona główna > Aktualności
wstaw na FB